خانوما تو هفته من میشه مو رنگ کرد یا ضرر داره

۶ پاسخ

میشه رنگ کرد فکر نکنم ضرری داشته باشه فقط ماسک بزن

از دکترت بپرس بعد انجام بده

تصویر

دکتر من ک گفت کاملا ممنوعه

هر دکتری یه نظری داره

میتونی انجام بدی از هفته۳۸ میشه ؛ ولی نکنی اینکارو بهتره.

من رنگ کردم دکترم گفت ایرادی نداره

سوال های مرتبط

مامان یزدان کوچولو مامان یزدان کوچولو ۷ ماهگی
مامان محمدجواد💙👶🏻 مامان محمدجواد💙👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان عشق مامان مامان عشق مامان ۱۱ ماهگی
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۴ ماهگی
مامان رادین مامان رادین ۳ ماهگی
مامان امیرعلی🤍🌱👶 مامان امیرعلی🤍🌱👶 ۳ ماهگی
مامان دلوین کوچولو😍 مامان دلوین کوچولو😍 ۵ ماهگی
مامان فرشته زمینی مامان فرشته زمینی ۱۱ ماهگی