اینم عکس یلدایی پسرم🥰🥰

تصویر
۱۲ پاسخ

ای ی جونم خدا حفظشون کنه بچه ها رو

ای جونم
رفتی شیما؟دقیقا نویانم‌همینچوری عکس داره با همین ژست‌ و لباس

خدا حفظش کنه😍.عزیزم آتلیه شیما حداقل عکس چندتاس؟ و شما چه سایزی و چه قیمتی گرفتید؟ فضولی نباشه البته، چون من پسرمو آتلیه رادمهر بردم حداقل چاپ عکس دو تاس کلا ششصد در اومد

ای خدا ماشاالله عزیزم خدا حفظش کنه 🥰😘💋⚘️

ای خداااا قربونش

مبارکه
بنظرم لباسش میتونستی خیلی قشنگتر تنش کنی

چقد شد هزینش گلم

ای ننهههههه چ گوگولی افتاده جیگرشووووو بخورم

عزیزم پیش شیماعکس گرفتی؟عکست کی اماده میشه؟؟؟

کدوم آتلیه گرفتید؟

عزیزم خدا حفظش کنه😍😘

ای جان😍😍😍چ گوگولی

سوال های مرتبط

مامان محمدامین💛🧸 مامان محمدامین💛🧸 ۱ سالگی
مامان پسملم مامان پسملم ۱۴ ماهگی
مامان نازنین رقیه مامان نازنین رقیه ۹ ماهگی
مامان محمد حسین مامان محمد حسین ۱۲ ماهگی
مامان Noura🥰💕👼🏻💕 مامان Noura🥰💕👼🏻💕 ۱ سالگی