۷ پاسخ

بزووور و با کلی فشار شاید ۳۰ تا

نیم ساعت بکشم ۳۰

من یه سینم ۶۰ تا بود دوتا ۱۸۰ تا میشود یه سینم بیشترشیرداشت
البته دیگه شیرمو نمیدم فقط شیرخشک میدم

سینه رو ندوش بزا بچه مک بزنه شیر بیاد تو سینت اونطوری شیرت زیاد میشه

عزیزم ببین شینه مثل شیشه نیشت که اندازه داشته باشه شابد تو یدفعه 30 تا بدوشید ولی دلیل نیشت بچه همون 30 تا دهنش بره
وقتی بچه ذره ذره میک میزنه با لذت مادر و هورمون ها شیر ترشح میشه کم کم

۳۰تا کلا

۶۰تا بزور.🫠😅

سوال های مرتبط

مامان رسا مامان رسا ۵ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۱۶ ماهگی
مامان نفسااا مامان نفسااا ۱۲ ماهگی