ازمایش انتی خوبه؟

تصویر
۹ پاسخ

دختره؟

سلام عزیز. ازمایشت دکتر چی گفت. کجا فرستادنت. مال منم ریسک زده بالا دارم از استرس میمیرم.

چند سالتع؟

عزیزم سونوگرافی کجا رفتی

عدد انتی تو سونو ۱.۹۳بودش

تصویر

خوبه عزیزم

در مورد اختلال کروموزومی اوکیه
عدد ان تیت رو صفحه های بعدش نوشته احتمالا
ولی پیشنهاد داده آزمایش کواد مارکر رو مجددا هفته ی ۱۵ تا بیست از نظر سندرم داون بدی
با دکترت مشورت کن

ترازومی ۲۱ نگران کندس؟

تصویر

کامل بزار گلم

سوال های مرتبط

مامان جاوید و آوینا مامان جاوید و آوینا ۱ ماهگی
مامان معجزه خدا💙 مامان معجزه خدا💙 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان شاهان💙👶 مامان شاهان💙👶 ۲ ماهگی
مامان هدیه حضرت رقیه مامان هدیه حضرت رقیه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان شاهان♥️ مامان شاهان♥️ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا ۳ ماهگی
مامان کارن وهاکان💙 مامان کارن وهاکان💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 💜دخملیام🩷 مامان 💜دخملیام🩷 هفته سی‌ام بارداری
مامان 🩷پناه🩷 مامان 🩷پناه🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ... مامان ... هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نِلین مامان نِلین هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نور مامان نور هفته بیستم بارداری
مامان ... مامان ... هفته بیستم بارداری
مامان مامان هدیه خدا مامان مامان هدیه خدا هفته هجدهم بارداری
مامان بیتا مامان بیتا ۷ ماهگی