آزمایش انتی خوبه؟

تصویر
۶ پاسخ

مامان مهراد تو غربالگری اول عدد pappa بالای ۲عه نرفتید سلفری بدید؟دکترتون نخواست؟

بعد چند روز جواب آزمایش خون ان تی میاد ؟

اره خوبه
احتمالا نینیتون دختره

اینم هست

تصویر

اره خوبه حس میکنم نی نی دختره😍😍

اره خوبه.

سوال های مرتبط

مامان جاوید و آوینا مامان جاوید و آوینا ۱ ماهگی
مامان معجزه خدا💙 مامان معجزه خدا💙 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آیهان مامان آیهان روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهان💙👶 مامان شاهان💙👶 ۲ ماهگی
مامان شاهان♥️ مامان شاهان♥️ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا ۳ ماهگی
مامان کارن وهاکان💙 مامان کارن وهاکان💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 💜دخملیام🩷 مامان 💜دخملیام🩷 هفته سی‌ام بارداری
مامان 🩷پناه🩷 مامان 🩷پناه🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ... مامان ... هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نِلین مامان نِلین هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نور مامان نور هفته بیستم بارداری
مامان ... مامان ... هفته بیستم بارداری
مامان مامان هدیه خدا مامان مامان هدیه خدا هفته هجدهم بارداری
مامان بیتا مامان بیتا ۷ ماهگی