۲ پاسخ

من سزارین بی حسی بودم وقتی تو ریکاوری اومدم همه اونایی که بیهوش بودن یهو به هوش اومدن از درد ناله میکردن اما من ساکت بودم چون یواش یواش حسم برگشت قابل تحمل تر بود دوباره هم بی حسی رو انتخاب میکنم

عزيزم بي حسي اصلا ترسناك نيس هيچي حس نميكني،حتي امپولشم دردش قابل تحمله عين امپول معمولي

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ناناز مامان ناناز هفته بیست‌ویکم بارداری