سلام خانوما چه شیرخشکی وزن دهیش خوبه؟

۴ پاسخ

من گیگوز میدم وزن دهیش خوبه

تویکماه چقداضافه کرده؟

برخلاف نظر همه ک میگن گیگوز خوب نیست برای من خیلی اکیه وزن دهیش

اپتامیل خوبه

سوال های مرتبط

مامان مامان ایکان💙😍 مامان مامان ایکان💙😍 ۸ ماهگی