خانوما، ۱۸ ماهگی فقط واکسنه یا قد و وزن هم هست؟

۴ پاسخ

هر دو

قد و وزنم هست

قدووزن هم هست

قد و وزنم هس

سوال های مرتبط

مامان ایهان و ایسان مامان ایهان و ایسان ۱ سالگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱ سالگی
مامان محمد احسان مامان محمد احسان ۱ سالگی
مامان بنیتا مامان بنیتا ۲ سالگی
مامان ✨MILAN✨ مامان ✨MILAN✨ ۲ سالگی
مامان گل دخترام مامان گل دخترام ۲ سالگی