۸ پاسخ

ای وای😐🤦‍♀️

وای ماهددیگه هم نوبت دختر منه خیلی سختمه 😭😭😭

وای منم یکم پیش زدممم😭

خدارشکر پسر من دیروز زد هچ تب نکرد اذیت نیود کلی سرحال بود

منم امروز زدم😭

چند عدد واکس بود؟

دقیقا دختر منم اذیت شد روز اول

چطور بود؟

سوال های مرتبط

مامان بنیامین مامان بنیامین ۹ ماهگی
مامان نازار مامان نازار ۱۵ ماهگی
مامان الارا مامان الارا ۷ ماهگی
مامان 𝔇ℑ𝔄ℜ مامان 𝔇ℑ𝔄ℜ ۱ سالگی