خانما وقتی ببخشید یبوستی صبحانه باید چی بخوریم؟؟؟

۷ پاسخ

آب انجیر ناشتا بخور یکمم راه برو

تو کلاس بارداری مربی می‌گفت ناشتا آب گرم بخور حرکت شاخ گاو انجام بدید بعد باز آب گرم بخورید کمک می‌کنه برطرف بشه

دکتر رفتم عزیزم…دکترم ازین پودرا که تو اب حل میکنه داده بهم که صبحا ناشتا حل کنم بخورم…البته بهترم یکم ولی همه جام زخم شده نمیتونم برم سرویس😭😭😭😭

سلام
عزیزم قبل صبحونه هر روز آب ولرم بخور من روغن زیتون هم میریزم تو آب ولرم میخورم
و الان که فصل کیوی هست کیوی هم بخور ، سیب به پوست بخور کاهو بخور
اول با ملین های طبیعی امتحان کن اگر جواب نگرفتی
با اجازه ی دکتر شربت لاکسی ژل بخور

کره...

خامه بخور

شیرگرم با سه شیره قاطی کن بخور

سوال های مرتبط

مامان عشق🫀🤱 مامان عشق🫀🤱 ۱۱ ماهگی
مامان دلاناخانوم مامان دلاناخانوم ۴ ماهگی