سلام خانما شما هم خارش شکم دارید؟

۹ پاسخ

آره من صبح ها بیشتر میخاره

اره منم خارش دارم اما اصلا نمیخارونم

نمیخارونم میمالم آبلیمو میزنم چرب میکنم

اره عزیزم افتضاح چون داره جا باز میکنه

مامانا من هفته ۳۹هستم هیچ دردی ندارم چیکار کنم

بله
روغن زیتون استفاده میکنم
زود خارش از بین می‌ره

خیلی زیاد

زیاددد

آره من دارم بس خاروندم قرمز شده دیگ

سوال های مرتبط

مامان فندوق❤️ مامان فندوق❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان آقا آروین مامان آقا آروین روزهای ابتدایی تولد
مامان تودلی مامان تودلی هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دخترم مامان دخترم هفته سی‌وهفتم بارداری