۶ پاسخ

چراعزیزم من دارم زیادنه ولی فقط شوهرمو ارضا میکنم خودم میترسم

نه بذار از هفته ۳۷ به بعد البته اگه طبیعی هستی

۹ماهه نداریم جفتمون میترسیم من سقط هم داشتم فک کنم دوباره باید برم عقد کنم باشوهرم خخخخخ

+

از وسط پا هم رابطه. ندارید من اخه همسرم اینجوره

نه اصلا

سوال های مرتبط

مامان یزدان فسقلی🧸 مامان یزدان فسقلی🧸 ۵ ماهگی