۸ پاسخ

من رابطه دارم تقریبا هفته ای یکبار ،جلوگیری هم میکنم

یعنی تو این استرس حاملگی نزدیکی هم فک کنم سکته میکنم
بنظرم هردو طرف باید تحمل کنن

هفته ای دوبار
البته تا ۲۲ هفته رابطه نداشتم سرویکسم کوتاه بود بعد ۲۲ هفته ای ۲ بار شایدم بیشتر🤔😂

من منعه برام سرکلاژم

رابطه داریم اما هر دو هفته یا بیشتر با جلوگیری

من منع رابطه ام😑

من از اول رابطه نداشتم،منع رابطه هم نبودم واگلی ریسک نکردم

ا، ۳۵ نباید جلوگیری کنی الان زودا

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان محمدطاها مامان محمدطاها روزهای ابتدایی تولد
مامان پارسا کوچولو💙 مامان پارسا کوچولو💙 ۵ ماهگی
مامان یزدان فسقلی🧸 مامان یزدان فسقلی🧸 ۵ ماهگی