آمپول روگام خطری نداره ؟ 😭

۹ پاسخ

جنین اگر گروه خونیش مخالف مادر باشه کم خون میشه و خدای نکرده سقط میشه
آمپول روگام باعث میشه بدن مادر آنتی بادی علیه جنین تولید نکنه و جنین حفظ بشه
اگر نزنی این آمپولو جنین دفع میشه

خواهرم ۴تابچه زایییده سرهمه روگام زده لازمه برامادرای گروه خونی منفی

نه بابا برا سلامتی جنین مادر پدرایی که خونشون به هم نمیخوره تو هفت ماهگی میزنن نگران نباش فک کنم من 5 بار زدم تا حالا 😂😂 یه بار هم انشالله تو 7 ماهگی میزنم تگه خدا بخواد

من حتی امروز یکیو دیدم که 2 بار لک بینی داشته دلیلشم مثبت بودن گروه خونی جنین بوده و باید تو اون 2 بار هم تزریق میکردن که متاسفانه پزشکا متوجه نشده بودن جنین تو 25 هفته سقط شده بود اصلا تو تزریقش شک نداشته باشین

عزیزم اگه گروه خونی جنینتون مثبت باشه خطرناکه حتما برید تزریق کنید

نه عزیزم من زدم چراانقد نگرانی حالا یه امپول دیگ😑

روگام فقط واسه زمان بارداریه و بعد زایمان.اگه ضرر داشت ک نمیزدن😐

براچی هست؟؟

یعنی چی خطری نداذه

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد🐣 مامان جوجو ممد🐣 هفته شانزدهم بارداری
مامان حبه قندم🥹🍬 مامان حبه قندم🥹🍬 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مهر بانو مامان مهر بانو ۵ ماهگی
مامان مریم موسوی مامان مریم موسوی هفته سی‌وششم بارداری
بابای محمد بابای محمد ۴ ماهگی
مامان هانا👶🏻 مامان هانا👶🏻 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان پیمان پارساپاشا مامان پیمان پارساپاشا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ناناس مامان ناناس هفته چهاردهم بارداری