آمپول روگام چیه؟

۵ پاسخ

برا گروه خونی های مخالفه باید زده بشه تا از سقط جلوگیری کنه

مادر منفی باشه پدر مثبت باشه میزنن تو هفت ماهگی.
بعداز به دنیا اومدن نینی هم اگر گروه خون نینی مثل مادر باشه نیازبه تکرار نیست ولی اگه نینی مثبت باشه باز باید بزنن

گروه خونی منفی باشه میزنن

برای مادران با گروه خونی منفی

ضد سقط

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد🐣 مامان جوجو ممد🐣 هفته شانزدهم بارداری
مادر مادر قصد بارداری
مامان مهر بانو مامان مهر بانو ۵ ماهگی
مامان مریم موسوی مامان مریم موسوی هفته سی‌وششم بارداری
بابای محمد بابای محمد ۴ ماهگی
مامان دخترم 🩷🦄 مامان دخترم 🩷🦄 روزهای ابتدایی تولد