دخترا کیا باید آمپول روگام باید بزنن؟

۳ پاسخ

من باید بزنم

خانومی که گروه خونی منفی باشه و همسرش مثبت بعداز زایمان اگه گروه خونی بچه منفی باشه احتیاج نیست ولی اگه مثبت باشه برا مادر میزنن

من‌ چرا؟

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد🐣 مامان جوجو ممد🐣 هفته شانزدهم بارداری
مامان حبه قندم🥹🍬 مامان حبه قندم🥹🍬 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان امیر علی مامان امیر علی ۳ ماهگی
مامان مریم موسوی مامان مریم موسوی هفته سی‌وششم بارداری
بابای محمد بابای محمد ۴ ماهگی