۵ پاسخ

من با بیمه زدم 150شد

الان زوده این امپول واشت .ماه هفتم و یا بعد زایمان میزنن واست

من زدم آزاد ۱.۵۰۰ ولی با بیمه تامین اجنماعی ۵۰۰ اینا تقریبا

براچیه

براچیه

سوال های مرتبط

مامان کیوان💙 مامان کیوان💙 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دخترم 🩷🦄 مامان دخترم 🩷🦄 روزهای ابتدایی تولد