۲ پاسخ

چرا باید روگام بزنی لکه بینی داری؟

من هفته پیش زدم آزاد 2100
ولی دکتر برام نوشت از هلال احمر گرفتم با بیمه پایه و تکمیلی شد 400

سوال های مرتبط

مامان علی آقا🩵 مامان علی آقا🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجو ممد🐣 مامان جوجو ممد🐣 هفته هفدهم بارداری
مامان حبه قندم🥹🍬 مامان حبه قندم🥹🍬 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دختر کوچولو🩷✨ مامان دختر کوچولو🩷✨ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مریم موسوی مامان مریم موسوی هفته سی‌وهفتم بارداری
بابای محمد بابای محمد ۴ ماهگی