به بچه هاتون عسل میدین ؟

۱۱ پاسخ

نه.

بله عزیزم

اره ی چندباری دادم ولی دیگه نمیدم چون میگن زیر ۲ سال نباید داد

من توشیروارم میزنم بش میدم

من به تازگی شروع کردم ب دادن

آره میدم بهش

با انگشت رو پنکیک کمی که شیرین بشه بخوره

نه ندادم

خیرررر

نه اصلا

نه‌‌‌‌‌‌‌

سوال های مرتبط

مامان حامی❤️ مامان حامی❤️ ۱۴ ماهگی
مامان هانا وتودلی مامان هانا وتودلی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان گلی و تودلی👶 مامان گلی و تودلی👶 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان یسنا مامان یسنا ۲ سالگی
مامان سیدحیدر مامان سیدحیدر ۱ سالگی
مامان دیان مامان دیان ۲ سالگی
مامان دخترم مامان دخترم ۲ سالگی
مامان الوین مامان الوین ۲ سالگی
مامان 🧸🎀Nafas مامان 🧸🎀Nafas ۱۵ ماهگی
مامان آوش💫 مامان آوش💫 ۱۵ ماهگی