۲ پاسخ

الان خیلی زوده برا بچه شما، فک نکنم مشکل از دندون دراوردن باشه

بله
اشتهاش کم میشه و اون ماه کامل وزن نمیگیره

سوال های مرتبط

مامان پارمیس مامان پارمیس ۱۵ ماهگی
مامان اورهان مامان اورهان ۶ ماهگی