گیا ۱۱ و ۱۲ هفته رفتین سونو واژینال؟؟

۴ پاسخ

من رفتم و مشکلی نداره

همون شکمی تو ۱۱ یا ۱۲ هفته جواب میده

سونو واژینال برای چی آخه ؟

بیکاری بری؟؟

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی 🩵🧸 مامان توت فرنگی 🩵🧸 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نگاه خدا❤️ مامان نگاه خدا❤️ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آلبالو 🤰🏻🍒 مامان آلبالو 🤰🏻🍒 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آلبالو 🤰🏻🍒 مامان آلبالو 🤰🏻🍒 هفته بیست‌ودوم بارداری