بچم بعد شیر خوردن به صورت پنیری میاره بالا چرا؟

۷ پاسخ

رفلاکسه احتمالا پسر منم همینه

گلم ۲۰ دقیقه بیشتر نباید شیر بدی
ا

پسر منم بعضی اوقات بالا میاره دلیلشو نمی دونم ولی

پسر منم همینجوری از اول بردمش دکتر گفتن زیاد میخوره پر خوری هست باز دوباره بردم الان قطره فاموتیدین داده

رفلاکس داره شاید

زیاد شیر میدی ،ساعت شیر دهیشو منظم کن

آروغش رو میگیری

سوال های مرتبط

مامان آرین آریا آیلا مامان آرین آریا آیلا ۴ سالگی
مامان leiana مامان leiana ۱۶ ماهگی