وزن جنین ۲۶۷یعنی خوبه ۱۹هفته بود

۱۱ پاسخ

من ۱۹ هفته و ۵ روز رفتم ۳۱۷ بود

من تو 17هفته3روز. رفتم 204گرم بود

من17هفته و1روزرفتم170گرم بودینی وزنش کم بوده🥺🥺

اره خوبه عزیزم

من ۱۸و ۳ روز ۲۲۷بود خوبه تپله

اره منم ۱۸هفته ۲۲۰بود

اره من ۱۸ هفته ۲۲۰ بود

۲۶۷گرم

آره خوبه عزیزم

اره توپولیه فک کنم 😄

اره عزیزم خوبه

سوال های مرتبط

مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان بهارا و برسام مامان بهارا و برسام ۶ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌ویکم بارداری