سلام مامانا
وزن ۲۴۵ گرم ۱۹هفته خوبه؟

۷ پاسخ

شما غربالگری ۱۸ هفته رفتید؟
هزینه ۱۸ هفته مثل ۱۲ هفته ست

من ۱۸ هفته بودم ۲۲۴ گرم بود بچم ولی از ماه هفتم وزن گرفت قشنگ بچسب به ۲۸ هفته به بعد الان بچه وزنی نمیگیره که

بله خوبه
من امروز سونو بودم ۲۵۰ بود همین حدودا عددنرمالی هست

بله عزیزم الان زیاد درگیر وزن نشو نی نی من انومالی ۱۲۷ گرم بود

ارع عزیزم عالیه وزن بچه از ماه هفت ب بعد خیلی مهم

آره عزیزم خوبه

کلا از ۲۸ هفته ب بعد وزن بچه مهم میشه

سوال های مرتبط

مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هستی و همتا❤️🍓 مامان هستی و همتا❤️🍓 ۱ سالگی
مامان بهارا و برسام مامان بهارا و برسام ۶ ماهگی
مامان شیدا❤️شادی مامان شیدا❤️شادی ۱ ماهگی
مامان یاسین و یسنا مامان یاسین و یسنا ۸ ماهگی