اومدم انومالی وزن بچه زده ۲۴۵ خوبه؟

۱۲ پاسخ

عزیزم مبارکه نینی دخمله یاپسز

جنسیت چی بود عزیزم

جنسیتش چیه جانم

برای من ۱۷هفته و دو روز ۱۸۵ بود

اره خوبه

خوبه گلم دختر من ۱۸ هفته ۲۸۶ بود

عالیه عزیزم گهواره هم نوزده هفته رو زده ۲۴۰

اره خوبه برای من ۲۲۰ بود

اره خیلی خوبه

اره خوبه

اره عزیزم نرماله

اره ماشاالله
وزن از ۳۰هفته ب بعدمهمه

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دخملی مامان دخملی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان گل پسر🩵🫀 مامان گل پسر🩵🫀 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان رستا💕 مامان رستا💕 ۳ ماهگی