خانوما ۱۹هفته دقیق رفتم یه سونو معمولی
وزن تخمینی ۲۶۵ بود کمه ؟?

۷ پاسخ

زن حامله پشت سر خودش گه نمیخوره نفرین پشت سر بچش و خودش بزاره عقده ای حسود

حالا بزار بدنیا بیاد اول😉😉😉😉😂😂😂

برا منم 263 بود

خوبه عزیزم

نه عزیز خوبه

نه عزیزم عالیه

ن خوبه

سوال های مرتبط

مامان اقا علیسان💙 مامان اقا علیسان💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۶ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته دوازدهم بارداری