بچها تو اونومالی وزن بچتون چقددر بود؟ مال من ۲۶۵ حس میکنم کمه🫠

۱۰ پاسخ

الان وزنش مهم نیس،وزن سونو رشدش مهمه عزیز

من ۱۸ هفته ۲۱۴ بوده

ببین بچه هرروز وزنش تغییر میکنه و هرکی تو ی روزی میره سونو، پس اصلا خودتو مقایسه نکن، اونی ک ۱۷ هفته و چند روز میره با کسی ک ۱۹ هفته میره کلی متفاوته وزنش بچش
ولی خیلیا بدون درنظر گرفتن این وزنو مقایسه میکنن ک خیلی اشتباهه

من ۱۷ هفته ۵ روز ۲۰۵ زده بود البته ک دو هفته شده اشتهام برگشته

من ۲۴۰ ، دکترم گفت نرماله

عالیه

نه خوبه که ، من 18 هفته 3 روز رفتم 245 بود

دکترم گفت وزن انومالی مهم نیس اصلا. ازمن ک 17هفته و شش روز 190گرم بود خیلی کمه بنظرم ولی دکترگف مهم میس

۲۳۰ بود عزیزم
خیلی خوبه ۲۶۵

چن هفته بودی

سوال های مرتبط

مامان فلفل🌶💙 مامان فلفل🌶💙 روزهای ابتدایی تولد