الان وزنش مهم نیس،وزن سونو رشدش مهمه عزیز
من ۱۸ هفته ۲۱۴ بوده
ببین بچه هرروز وزنش تغییر میکنه و هرکی تو ی روزی میره سونو، پس اصلا خودتو مقایسه نکن، اونی ک ۱۷ هفته و چند روز میره با کسی ک ۱۹ هفته میره کلی متفاوته وزنش بچش
ولی خیلیا بدون درنظر گرفتن این وزنو مقایسه میکنن ک خیلی اشتباهه
من ۱۷ هفته ۵ روز ۲۰۵ زده بود البته ک دو هفته شده اشتهام برگشته
من ۲۴۰ ، دکترم گفت نرماله
عالیه
نه خوبه که ، من 18 هفته 3 روز رفتم 245 بود
دکترم گفت وزن انومالی مهم نیس اصلا. ازمن ک 17هفته و شش روز 190گرم بود خیلی کمه بنظرم ولی دکترگف مهم میس
۲۳۰ بود عزیزم
خیلی خوبه ۲۶۵
چن هفته بودی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.