۱۲ پاسخ

۲۳۳ گرم

برا من ۲۶۳ بود

۱۸ هفته تمام بودم با وزن ۲۲۰ گرم

من امروز از دکترم راجع به وزن پرسیدم گفت اصلا مهم نیس مهم سن رشدی اش بر اساس دور سر پور شکم استخوان ران و بازو که تو سونو مینویسه که با سن بارداریش مطابقت داشته باشه

قم کجا سونو رفتی
من پیش دکتر امین پور سونو دادم
۱۷ هفته و ۶ روز ۲۰۸ گرم بود

طبیعیه خوبه ۲۴۰بود برا من

برا من196ولی گفت خوبه

بود برا منم۲۰۴
اره یه مقدار کمه

نه خیلی کم نیس عزیزم
هنوز به هفته های وزن نرسیدی سه ماه سوم رشد وزن انفجاریه بچه اس از الان غصه وزنشو نخور😘❤️
من انومالی ۲۶۷بود

۲۸۰ گرم

منم اخرای ۱۷ هفته رفته بودم گفت ۱۹۵گرمه و‌خوبه، ولی الان ک‌میبینم‌کم‌بوده یکم‌

۲۲۴گرم
نه خوبه

سوال های مرتبط

مامان اقا علیسان💙 مامان اقا علیسان💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان تو دلی 🩵💙 مامان تو دلی 🩵💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری