۱۷ پاسخ

260 گرم

خوبه عزيزم تو رنج نرماله
گل پسرم ٢٤٧ گرم بود🥰

من ۱۸ هفته و ۲ روز رفتم وزنش ۲۳۵ گرم بود

واسه منم220بود

نی نی من ۲۲۲ گرم بود

۲۵۰ بود ۱۸هفته و ۳ روز

۱۸هفته۴روز۲۳۵گرم

تو‌سنو انومالی ۱۹۵ بود ۱۷ هفته و ۱ روز

ماله منم ۲۲۰ گرم بود گفت وزنش خوبه ولی نمیدونم والا🥲

آنومالی ۱۷۸ گرم بود
۲۲ هفته ۴۵۸

عالی بوده عزیزم
نی نی من ۲۰۸ گرم بود😐🤦🏼‍♀️😅

من توی 16هفته4روز158گرم بود دیگه نرفتم

ای جان ب همه ی نی نییامون 😍🥰😍😍😍

منم۲۲۰ بود

۱۹۹فک کنم

منم 225

۲۳۰ گرم

سوال های مرتبط

مامان یدونه پسر💙 مامان یدونه پسر💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ایلمان مامان ایلمان هفته بیست‌ویکم بارداری