مامانا تو انومالی وزن بچم ۲۲۰ گرم بود. نرماله؟؟

۶ پاسخ

تاریخ زایمانت کیه؟

بله عزیزم

منم دیروز رفتم انو مالی ۲۴۰ گرم بود دکتر گفت نرماله

بله عالی خداروشکر

چند هفته رفتی آنومالی

اره خوبه برای

سوال های مرتبط

مامان نیکان🥹 مامان نیکان🥹 روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پرنسس نازم👼🏻💗 مامان پرنسس نازم👼🏻💗 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان همایون 👶🏻🧸🍼 مامان همایون 👶🏻🧸🍼 ۱۰ ماهگی