۶ پاسخ

نه خوبه

عالیه. تو ۱۸ هفته میانگین باید ۲۰۰ گرم باشه

من تو ۱۸ هفته و یک روز رفتم ۲۳۷ بود
تو ۲۰ هفته و ۳ روز هم ۳۵۳ بود
حالا نمیدونم کمه یا نه

نه خوبه

منم سونو آنومالی وزن دخترکم دویست و نود و پنج گرم بود تو نوزده هفته و دو روزگی الان نمی‌دونم چنده به نظرتون برای نوزده هفته خوب بوده

منم انومالی 255 بود اگر اشتباه نکنم. دکتر به من نگفت کمه. هنوز سونو رشد نرفتم ببینم الان به چند رسیده.

سوال های مرتبط

مامان مامان فرشته خدا مامان مامان فرشته خدا هفته بیست‌ویکم بارداری