نه خوبه
عالیه. تو ۱۸ هفته میانگین باید ۲۰۰ گرم باشه
من تو ۱۸ هفته و یک روز رفتم ۲۳۷ بود
تو ۲۰ هفته و ۳ روز هم ۳۵۳ بود
حالا نمیدونم کمه یا نه
نه خوبه
منم سونو آنومالی وزن دخترکم دویست و نود و پنج گرم بود تو نوزده هفته و دو روزگی الان نمیدونم چنده به نظرتون برای نوزده هفته خوب بوده
منم انومالی 255 بود اگر اشتباه نکنم. دکتر به من نگفت کمه. هنوز سونو رشد نرفتم ببینم الان به چند رسیده.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.