نه عالیه دقیق چند هفته و چندروز رفتی عزیزم؟
انوملی اصن مهم نیس من ۲۸۰ بود ولی الان وزنشون رشد نمیکنه از همه اغب همش سنو رنگی میدم نگران انوملی ک موقه وزنگیری نیس کار بهش ندارن
بچه من 200 گرم بود
ملاک نیست عزیزم ماه آخر ، ماه وزن گیریه
اگه بچه تپلی دوست داری ماه آخر خیلی نون خامه ای و ماست های همزده بخور
مال منم 230گرم بود.چندروز پیش
طول سرویکست چنده؟؟؟
برای من 222گرم بود خوبه
بچه ی منم ۱۸ هفته و ۳ روز ۲۳۲ بود
نه خیلی هم خوبه ،ایشالا نی نی تپلیو صحیح و سالم بغل بگیری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.