خانما تو انومالی وزن بچم 235گرم بود کم نیست

۷ پاسخ

نه عالیه دقیق چند هفته و چندروز رفتی عزیزم؟

انوملی اصن مهم نیس من ۲۸۰ بود ولی الان وزنشون رشد نمیکنه از همه اغب همش سنو رنگی میدم نگران انوملی ک موقه وزنگیری نیس کار بهش ندارن

بچه من 200 گرم بود
ملاک نیست عزیزم ماه آخر ، ماه وزن گیریه
اگه بچه تپلی دوست داری ماه آخر خیلی نون خامه ای و ماست های همزده بخور

مال منم 230گرم بود.چندروز پیش
طول سرویکست چنده؟؟؟

برای من 222گرم بود خوبه

بچه ی منم ۱۸ هفته و ۳ روز ۲۳۲ بود

نه خیلی هم خوبه ،ایشالا نی نی تپلیو صحیح و سالم بغل بگیری

سوال های مرتبط