۳ پاسخ

تازه سنوگرافی گرفتم رو شکم داخل رحم بهم گفت دیگه یک هفته میری داخل ۹ماهگی

بچت یک کیلو ربع

چند روز دیگه میخوام برم اهواز همون جا زایمان کنم گفتم میریم اونجا دیگه ماماایی بهداشت

۳۶ هفته سونو وزن داری

اگه نیاز باشه باز 36 هفته میفرستن

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙 مامان پسرم💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان آرسام مامان آرسام ۱۰ ماهگی
مامان آرسام مامان آرسام ۱۰ ماهگی