31هفته ودو روز وزن بچه 1800خوبه؟

۹ پاسخ

من هم سزارین میزایم

من همین جور وزن نی نی من دیروز رفتم سونو 1800

اره برامن ۳۰ هفته وچهارروز ۱۶۸۰ بود

عالیه عزیزم

بنظرم که عالیه😍😍😍

بسلامتی

عکس نی نی هاتون بدین عکس یلدای ای شیک تحویل بگیرید

الان 11/11تاریخ زایمانم سزارین میشم

نه بچه سوممه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نینو مامان نینو ۸ ماهگی
مامان آرکادیا مامان آرکادیا ۳ ماهگی
مامان جاناورادمان💋❤️ مامان جاناورادمان💋❤️ ۶ ماهگی