سلام من دیروز رفتم سونو گفت وزن بچه 1800خوبه

۵ پاسخ

تپل نیس معمولیه

من ۳۰ هفتخ رفتم ۱۸۵۰ بود

عزیزم من ۳۲هفته رفتم ۱۸۷۷بود گفتن کمه

ارع خوبه عزیزم ❤️

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان کیان ویزدان مامان کیان ویزدان ۴ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وپنجم بارداری