سلام داخل وژانم تیر میکشه دلیلش چیه؟؟

۲ پاسخ

منم بیشتر اوقات

همه چیز طبیعیه حتی شاخ در بیاری تو بارداری هم طبیعیه به جز لکه بینی😂😂

سوال های مرتبط

مامان تو دلی مامان تو دلی ۱ ماهگی
مامان عروسک 🩷 مامان عروسک 🩷 ۱ ماهگی
مامان جانا مامان جانا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ابلفضل مامان ابلفضل هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مامان کوچولو💙🐥 مامان مامان کوچولو💙🐥 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان یزدان مامان یزدان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فنچ کوچولو مامان فنچ کوچولو هفته هجدهم بارداری
مامان وطن مامان وطن هفته سی‌وپنجم بارداری