۴ پاسخ

بستگی ب شرایطط داره من ۳۷ هفته و ۱ روز چون انقباض دارم

بستگی به رحم ات داره اگر ببینن زخم سزارین قبلی تو فشاره ۳۸ هفته سزارین میکنن ولی اگر نه رحم اذیت نشه ۳۹ هفته سزارین میکنن

از ۳۸ به بعده ولی واسه من ۳۹ هفته و ۱ روزه

همون ۳۸ هفته ۴ روز

سوال های مرتبط

مامان مامان مامان مامان روزهای ابتدایی تولد
مامان مهرسام مامان مهرسام ۱۰ ماهگی
مامان آرکان مامان آرکان ۸ ماهگی