یه واکسن ۱۸ ماهگی یکیم ۲۴. ماهگییهه؟؟

۵ پاسخ

ببخشید 18 اردیبهشت باید ببری 18 ماهگی

15 فروردین ببر 18 ماهگی بعد دیگه میره تا قبل مدرسه

نه ۱۸ ماهگی اخریشه دیگه ندارن تا واکسن ۷ سالگی

18 ماهگی بعد 6سالگی

۱۵ ابان واکسن ۱ سالگی زدم
الان چندم بایید ببرم ببرای ۱۸ ماهگی

سوال های مرتبط

مامان mahan مامان mahan ۱ سالگی
مامان بردیا مامان بردیا ۱ سالگی
مامان اهورا مزدا مامان اهورا مزدا ۱ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ سالگی