۶ پاسخ

بنظرم شانسیه

منم شنیدم میگن سخته واسه دخترم واکسن یک سالگی هم سخت یود

سخت میگی تموم شد رفت هیییییی سختا من خودم موقه ای که تست زدم مثبت شد موندم ب فکر واکسن ۱۸ ماهگی قبلا تجربه کردم دخترم ۳روز فقط بغل پسرمم یک هفته یعنی فلج شدم بخدا

بخاطر اینه ک بچه رون هاش سفت تر میشه بعدشم تو اون سن راه میرن بیشتر اذیت میشن

آره میگن سخته

مگه ۱۸ ماهگی واکسن داره🫤

سوال های مرتبط

مامان اهورا مزدا مامان اهورا مزدا ۱ سالگی