۷ پاسخ

نه بر عکس خیلی سبکه از همه واکسن ها بهتره

نه خیلی راحته...فقط قبلش مطمئن شو بچه‌ات به سفیده تخم‌مرغ حساسیت نداشته باشه

تنها فرقش برا پسر من تو کم گریه کردنش بود وگرنه چیز خاصی نداشت

آسون ترین واکسن بود پسر منم اصلا نفهمید

نه خیلی سبک اصلا تب نداشت استا هم نخورد فقط چند روز بعد چند تا دونه قرمز روی صورتش و دستش زد واکسن سرخک بود یکی به دست فقط زدن

منم فرداس پر از استرسم

نه میگن آسون تره که

سوال های مرتبط

مامان سروین مامان سروین ۱۶ ماهگی
مامان دلارام مامان دلارام ۱۳ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۱ سالگی
مامان حامی🫐 مامان حامی🫐 ۱۶ ماهگی
مامان آریشاه👶🏻✨ مامان آریشاه👶🏻✨ ۱۸ ماهگی