واکسن یک سالگی سخت بود؟

۱۳ پاسخ

اصلا..من خیلی میترسیدم بعدش دیدم چقد راحت بوذ تبم نداره زیاد ولی حالا محض احتیاط چک کن اما راحت ترین واکسن بود

ن اصلا

نه عزیزم سخت نیس

اب خوردن

نه اصلا

ن اصلااا

اصلاااااا

نه

ن من دیروز زدم خوب بود خداروشکر

نه خیلی خوب بود نه تب داشت نه اذیتی .اما بعد گذشت چند روز پسرم بی اششتهاشده اینم میگن طبیعیه 😐

اصلااااا

نه اصلا

ن سبکه.

سوال های مرتبط

مامان دلارام مامان دلارام ۱۳ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۱ سالگی
مامان حامی🫐 مامان حامی🫐 ۱۶ ماهگی