نه خیلی سبکه
نه اصلا
اصلاً نگران نباش خیلی راحته اصلا درد نداره نه پاراکید به نه کمپرس هیچ کدوم لازم نیست
ن بابا
نه نگران نباش
نه از همه ی واکسنا راحت تره بین سه تا ده روز بعد ممکنه کمی تب کنه. پسر من ششمین شب تب کرد. در حد ۲ ساعت. حتی دارو هم ندادم. لباساش. کم کردم خوابید
اصلا ، خیلی سبکه عزیزم ، نگران نباش حتی پاراکید هم نیاز نداره
خیلی راحته اصلا متوجه نمیشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.