۱۱ پاسخ

اصلا خیلی راحته

خیلی سبکه

برای پسر من خیلی راحت بود
البته پسرم همه واکسن هاش براش انگار ن انگار بوده از اول

من امروز واکسن یه سالگی پسرمو زدم باورم نمیشه اینقد راحت بود نه تبی نه دردی نه گریه ای مثل آمپول معمولی بود در صورتی که برای ۳تا واکسن دیگه کلی اذیت شد بچم همش استرس داشتم این یکی چه جوری باشه ولی خداروشکر راحته

اصلا هیچ چیز سختی نداشت نگران نباش

ن خیلی راحته

راحت تر ازاین واکسن ندیدم

راحت راحت راحت

برای پسر من که خداراشکر راحت بود

نه راحت ترین واکسن بود

نه اصلن

سوال های مرتبط

مامان سروین مامان سروین ۱۶ ماهگی
مامان مانیسا🥰💓 مامان مانیسا🥰💓 ۱۲ ماهگی
مامان دلارام مامان دلارام ۱۳ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۱ سالگی
مامان حامی🫐 مامان حامی🫐 ۱۶ ماهگی