۱۴ پاسخ

مگه یک سالگی واکسن داره؟
آخه فک کنم فقط ۱۸ ماهگی واکسن داره

راحت ترینه

راحت تر همشون

بشدت سبک

سبک ترین واکسن

خیلی راحته اصلا سخت نیست

نیاز به مراقبت نداره
نگران نباش

عزیزم کلا سبکه واکنش راحت باش

خیلی آسونه،ما فقط واکسن زدن رو فهمیدیم بعدش دیکه هیچی

خیلی راحته نگران نباش

خوبه عزیزم نگران نباش فقط روز اول کمپرس یخ و دوم گرم بذار ک پاش درد نگیره

اصلا سخت نیس

سبکه زیاد سخت نیس

منم فردا میبرمش استرس کشته منو

سوال های مرتبط

مامان 🩵دیار🩵 مامان 🩵دیار🩵 ۱ سالگی
مامان دلاریس💎 مامان دلاریس💎 ۱ سالگی