۱۱ پاسخ

من که اصلا بچم چیزی حس نکرد نه تب کرد نه درد داشت آنقدر هم راه رفت و بازی کرد

من هشت فروردین باید ببرمش وسط تعطیلات عید

پسرمن ک خیلی اذیت شد ۵ روز تب کرد خیلی سخت بود ولی اصلا بدنش دون دون نشد

من تب کرد همش نق نق میزد

نه درد و تب نداشت ولی چن روز بعدش تب کرد نمیدونم ربطی به واکسن داشت یا نه

نه خیلی سبکه

هییییچی نداره نه تب و دردو هییچی

منم یکشنبه میرم 🥲 ولی بچم خییلی مریضه این ده روز کلا هیچی نخورده همش تب سرفه اسهال استفراغ نمیدونم واکسنوچیکارکنم

ن فقط ی هفته بعدش تب میکنه

نه تب داره نه درد

نه اصلا درد و تب اینا نداشت پسر من

سوال های مرتبط

مامان نیلدا♥️ مامان نیلدا♥️ ۱ سالگی
مامان نورهان مامان نورهان ۲ سالگی