واکسن ۱ سالگی بچه هاتون رو زدین؟ سخت بود؟

۱۰ پاسخ

به جرات میتونم بگم یکی از بهترین واکسنا بود من اینقدر استرس داشتم ولی زدم برعکس بقیه واکسنا نه تب نه بی حالی هیچی نداشت حتی کمپرس گرمم نمیخواد فقط روز اول سرد فقط رو پا
یه بار بیشتر استامینوفن ندادم تب نداشت فقط واسه این دادم بی حال نشه
خیلی واکسن خوبی بود
فقط چون بچه بزرگتر میشه اون لحظه ای که میخواد بزنه مقاومت میکنه دل آدم میسوزه
من الان استرس ۱۸ ماهگی دارم😣

خیلی سبکه تب هم نمیکنن پاراکید دادم ۲ بار دیدم خوبه ندادم دیگه

نه خداردشکر اذیت نشد اصلا همون مقه بود

من فردا میزنم

نه خیلی خوب بود اصلا نه درد داشت نه تب

نه سخت نیست حتی استامینوفنم نیاز نیست تب نمیکنه

نه من هفته آینده میخوام ببرم بزنم

ن سخت نیس هیچ مراقبتی هم نمیخواد تب هم اصلا نمیکنن

ن خداروشکر
ولی پاراکید و سر وقت بده
من ب پسرم تا غروب دادم بعد دیدم خوبه ندادم
نصف شب تنش داغ شد تب کرد دیگ باز پاراکید دادم پاشویه کردم اون روزشم کامل پاراکید و سر وقت دادم دیگ خوب شد

نه سخت نیست،روز اول رو حتما استامینوفن بده که تب نکنه بچه

سوال های مرتبط

مامان میران تو دلی❤️ مامان میران تو دلی❤️ هفته بیستم بارداری