مامانا کی واکسن یک سالگی بچه هاتون زدین؟
. پوشک.شیرخشک.مای بی بی

۷ پاسخ

من دیروز زدم

روز تولدش با ۳ روز تاخیر

با تاخیر فک کنم یک ماه تاخیر

۱۲ روز بعد تولد.چون سرما خورده بود

چن روز مونده ب تولدش

روز تولدش

با ۲۰ روز تاخیر

سوال های مرتبط