دخترم جدیدا خیلی جیغ میزنه🙄
بچه های شما هم آیا ؟؟

۲ پاسخ

تازه یاد گرفتن دیگه😂🤦🏻‍♀️

اره عزیزم داره آواسازی می‌کنه منم خیلی ذوق میکنم

سوال های مرتبط

مامان Armin 👶🏻🫀✨️ مامان Armin 👶🏻🫀✨️ ۱۶ ماهگی
مامان هلنا و تودلی🫀 مامان هلنا و تودلی🫀 ۱۷ ماهگی
مامان .... مامان .... ۱۰ ماهگی
مامان دیار🩵 مامان دیار🩵 ۱۰ ماهگی