از هفته چند تحت نظر دکتر باشیم خوبه

۱۰ پاسخ

بعد از بی بی چک مثبت

من ۶ روز عقب انداختم رفتم ازمایش دادم گقت مثبته رفتم پیش دکتر گفت ۵ هفتت هست بعد یه قرص فولیک اسید بهم داد گفت ۸ هفته برو سونو انجام بده بیا

سنو قلب انجام دادم بعد اون رفتم زیر نظر دکتر

ازهفته ۶من تحت نظر جراح شدم

من بعد یلدا دیگه میرم

از همین هفته ها خوبه چون باید ویتامین دارو بنویسه

من بعد مثبت شدن بتا رفتم دکتر بهم قرص اولیه رو داد و سونو قلب نوشت

من قبل سونو قلب رفتم و سونو قلب رو نوشت و دارو میخورم

بتا مثبت شد رفتم ویتامین داد پرونده تشکیل داد برام

من بعد سونو قلب دیگه میرم

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته هشتم بارداری
مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجوی من مامان جوجوی من هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان علی🕊️تودلی🩵 مامان علی🕊️تودلی🩵 هفته بیستم بارداری