سلام خانوما حتما باید تو بارداری تحت نظر دکتر باشیم

۵ پاسخ

بله حتما
مگه میشه تحت نظر نبود!

بله عزیزم

اگه همه ازمایشات نرماله و مشکل خاصی نداری،که حداقل تا سه ماه اول نیاز به دکتر نیست!
چون من هربار تا الان فقط رفتم جواب ازمایشامو‌نشون دادم اونم گفته خوبه😐🤣
خب قبل اینکه بگه، خودمم میدیدم که خوبه🥴

اگه مشکل خاصی نداری تحت نظر بهداشت باش، سونو های مهمم برو

آره عزیزم با همین دکتر باید بری تا آخرش
که زایمان کنی
باید چک بشی برات آزمایش ها و سونو های مورد نیاز بنویسه
وزن و فشار رو چک کنه
مدام قند چک کنه
تیروئید چک کنه
مشکلی داشتی سریع بری پیشش
باید دکتر داشته باشی خلاصه خیلی واجبه

سوال های مرتبط

مامان ماهلینی🩷👶🏻 مامان ماهلینی🩷👶🏻 هفته سی‌ام بارداری
مامان دیاکو 🩵 مامان دیاکو 🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی
مامان آریا مامان آریا هفته چهاردهم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته دوازدهم بارداری