بله حتما
مگه میشه تحت نظر نبود!
بله عزیزم
اگه همه ازمایشات نرماله و مشکل خاصی نداری،که حداقل تا سه ماه اول نیاز به دکتر نیست!
چون من هربار تا الان فقط رفتم جواب ازمایشامونشون دادم اونم گفته خوبه😐🤣
خب قبل اینکه بگه، خودمم میدیدم که خوبه🥴
اگه مشکل خاصی نداری تحت نظر بهداشت باش، سونو های مهمم برو
آره عزیزم با همین دکتر باید بری تا آخرش
که زایمان کنی
باید چک بشی برات آزمایش ها و سونو های مورد نیاز بنویسه
وزن و فشار رو چک کنه
مدام قند چک کنه
تیروئید چک کنه
مشکلی داشتی سریع بری پیشش
باید دکتر داشته باشی خلاصه خیلی واجبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.